joi, 13 august 2009





“Ghost Whisperer” – 4.19 (Thrilled to Death)

Pe langa faptul ca in acest episod l-am revazut practic pe Jim, am putut-o vedea si pe Hilary Duff ca guest star.
A fost un episod foarte dragut. Nu mai stiu sigur cum o chema pe tipa interpretata de Hilary Duff, dar cred ca Morgan si sper sa nu insel. Ea este bantuita de un barbat pe care pretinde ca nu il cunoaste. Mai tarziu, dupa cateva cercetari amanuntite, Melinda si Eli afla ca de fapt cei doi se cunosteau.
Ba mai mult, ei afla ca Morgan a fost casatorita cu un tip in varsta pentru banii lui si baniesc ca povestea s-a repetat si de aceasta data cu fantoma. Cei doi s-au cunoscut la niste intalniri de grup, daca am inteles eu bine, pentru cei care vroiau sa se lase de droguri. Apoi aflam ca Morgan i-a spus tipului ca are nevoie de nu stiu ce trataent si ca va muri daca nu va face rost de bani sa il cumpere.
Tipul, pentru a o ajuta pe Morgan sa faca rost de bani, isi face asigurare pe viata, pe numele ei si se arunca cu parasuta, care nu se mai deschide. Pana la urma lucrurile se lamuresc. Cei doi chiar se iubeau, iar fantoma nu o mai invinovateste de moartea lui.
Sa vorbim putin si de Jim si de Melinda. Se pare ca Jim are ceva probleme de acomodare. Mi-a parut atat de rau de el cand l-am vazut fata in fata cu colegul sau paramedic… Pana la urma acesta gaseste o solutie. Se pare ca Sam are ceva studii superioare, iar Jim a trimis CV-ul acestuia la scoala de medici, iar daca va fi acceptat va deveni doctor.

Lucrurile incep sa se aseze pentru cei doi. Nici nu ma asteptam sa fie altfel. Abia astept sa-l vad pe Dr. Jim Clancy in actiune



embed>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu